Flóra

Libor O. Novotný

Etiopské květinky

Pár květinek z etiopské expedice - dnes ještě skutečné rostlinky, byť časem dojde i na živé květinky, ženské krásky i nekrásky z primitivních vesnic jihoetiopských kmenů.

6.10.2014 v 15:01 | Karma článku: 25.80 | Přečteno: 1908 | Diskuse

Libor O. Novotný

Už jsem to zase nevydržel

Už jsem to zase nevydržel a znovu jsem fotil kytičky, přestože vím, že to neumím, nemám na to vybavení a hlavně nebyl čas snímek pořádně připravit, takže jsem u některých z nich jen cvakl spouští a až doma viděl, co vlastně vzniklo.

16.8.2013 v 15:01 | Karma článku: 29.60 | Přečteno: 2147 | Diskuse

Libor O. Novotný

Barvy léta ve Vrátné dolině.

Do malofatranské Vrátné doliny se jezdí kvůli nádherným panoramatům, případně pro zážitky v soutěskách Jánošíkových dier nebo na prudkých svazích Rozsutců. Ale při toulkách dolinami i po hřebenu se vyplatí mrknout občas i pod nohy.

13.7.2012 v 15:03 | Karma článku: 17.51 | Přečteno: 1335 | Diskuse

Libor O. Novotný

Prosím, vyfoťte mně tam nějaké květinky III

Čarodějnice upálené při procesech ve Velkých Losinách prý létaly na košťatech obcovat s ďáblem na Petrovy kameny. Opravdu byly často v jejich okolí viděny, chodily tam totiž sbírat vzácné bylinky.

20.7.2011 v 15:02 | Karma článku: 19.43 | Přečteno: 3037 | Diskuse

Libor O. Novotný

Prosím, vyfoťte mně tam nějaké květinky II

„Mno, nekdo ma za konicka pozirani mozecku svych sousedu za mesicniho svitu, nekdo je ochoten soutezit v pojidani svestkovych knedliku na Mistrovstvi světa a nekdo foti kvetinky. Holt si musime zvyknout, ze bizardnosti muze mit kde kdo, i kdyz zrovna ta vase uchylka je asi jeste horsi nez toho pana v bode 1.“

15.2.2010 v 15:03 | Karma článku: 13.18 | Přečteno: 2029 | Diskuse

Libor O. Novotný

Prosím, vyfoťte mně tam nějaké květinky

"Prosím, vyfoťte mně tam nějaké květinky!", poprosila spolužačka dceru, když se dověděla, že loňské jarní prázdniny strávíme cestováním po Srí Lance. Tak jo, tady jsou.

18.4.2009 v 14:28 | Karma článku: 24.94 | Přečteno: 2368 | Diskuse
Počet článků 356 Celková karma 14.51 Průměrná čtenost 3237

Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.