Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Těžký ajťákův den...

Ráno vstanu, nabootuju mikrovlnku, sendvič naloaduju do ní, prstem clearnu oči a vyrážím opět trochu pomoci světu být lepším. Čeká mě opravdu těžký den.

Naložím cestou dva sousedy, kutila a učitele. Ale viry útočí a auto klekne uprostřed křižovatky. Kutil se chystá zvednout kapotu, ale učitel varuje: "Pozor, je to v záruce, ať něco nepoděláme!" Naivové. Poroučím vystoupit a znovu nastoupit. Když to pomáhá v XPéčkách, tak to musí zabrat i na tak triviální věci, jako je auťák. A taky jo.Učitel mně nezaslouženě vytýká včerejšek. Přes svou GPS jsem mu vyměřil kilometr na běžecké závody, ale borci měli nějaké pomalejší časy, tak to po mně přeměřili pásmem. A prý to bylo špatně - 1024 metrů. Nechápu, co se jim nelíbí - vždyť to je správně, ne? (Poznámka autora: je 10 druhů lidí - ti, co mají pravidelně sex a pak ti, co to hned pochopili (a pravidelně počítají binárně)).V práci tradiční problém. Potřebuji do 13. patra. Ve výtahu mačkám 1 a 3, ale nemůžu najít Enter, takže ze třetího zase pěšky.Volá mě k sobě šéf, prý potřebuje někoho poslat na rok k zákazníkovi do Bukurešti. Už tam byl kolega projekťák, ale chtěl prémie milion. Pak obchoďák, ten chtěl dokonce dva - jeden sobě a druhý na superba pro obchodní oddělení. Já říkám: "Hele, dej tři - jeden pro mě, druhý si necháš a do Bukurešti pošleme projekťáka." Není nad to, když umíš myslet systematicky.Vylezu na terasu a vidím, jak nám na střechu klesá polosplasklý balon. Nějaký uživatel z koše zoufale křičí: "Pane, nevíte, kde to jsem?""No, přece v balónu.""Aha, že vy jste z IT?""Jak to víte?""No, dal jste mi naprosto přesnou odpověď, ale je mi úplně na hovno!""Hm, tak vy budete obchodní ředitel, že jo?""?""Vy jste v prdeli, ale může za to IT...."Cestou domu se stavím v supermarketu. Manželka mě poslala nakoupit. Prý chleba, a když budou mít i vajíčka, tak jich mám vzít deset. Vajíčka mají, jenom nějak nemůžu těch deset chlebů unést.A ještě zdržuje synova učitelka, která mě chytne za pokladnou (trochu si tu přivydělává). Prý se ptala dětí, co dělají jejich rodiče.         Hlásila se Anička a říká:"Moje maminka je paní doktorka."         "No vidíš, Aničko, tak to léčí nemocné lidi", chválí paní učitelka.         Honzík hlásil:"Můj tatínek je popelář!"         "Vidíš, Honzíku, odváží odpadky, abychom tady měli hezky čisto."         "A co dělá Tvůj tatínek, Pepíčku?", obrací se na mého syna.          "Můj tatínek je striptér."         "No, jsou různá zaměstnání", komentuje to učitelka, ale já ji uklidním:         "Víte, já pracuji jako IT konzultant, ale oni se za to doma stydí."Když mně to dojde, praští to se mnou a probouzím se před bránou, tam dědek s klíčem. Ptám se:"Svatý Petře, proč? Vždyť mně je sotva čtyřicet a už infarkt.""Čtyřicet? Já tu mám výkazy práce od vašich zákazníků, a vám už musí být 120!"

PS: děkuji diskutujícím k článku o IŤácích za náměty, které jsem zde volně použil. 

Autor: Libor O. Novotný | pátek 2.1.2009 16:01 | karma článku: 29,58 | přečteno: 3133x
  • Další články autora

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma: 13,24 | Přečteno: 229x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v Antverpách

Antverpy – skvostné město umění, diamantů a kulturního bohatství. Perla Vlámska, která se pyšní nejen bohatou historií, ale také uměleckým dědictvím a jedinečným průmyslem.

19.2.2024 v 15:00 | Karma: 14,11 | Přečteno: 225x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v belgickém Gentu

Gent, město historie, života a umění. Pokud hledáte autentický zážitek plný historie, kultury a života, Gent je tím pravým místem. Vítejte v jednom z nejkrásnějších měst Belgie – v úchvatném Gentu.

12.2.2024 v 15:00 | Karma: 13,21 | Přečteno: 273x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v Bruggách

Belgické Bruggy jsou skvostným příkladem evropského historického města, kde se setkává romantika minulosti s kouzlem současnosti.

29.1.2024 v 15:00 | Karma: 17,83 | Přečteno: 347x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v Bruselu: Kouzlo Evropského města

Každý, kdo rád cestuje a nepohrdne klasickými eurovíkendy, by měl navštívit Brusel, fascinující a půvabné hlavní město Belgie. Brusel nás osloví svou jedinečnou kombinací historie, kultury, a moderní elegance.

8.1.2024 v 15:00 | Karma: 15,46 | Přečteno: 314x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladého muže, který nožem vyhrožoval dvěma lidem. Při...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  14:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Nevěřte lžím a pomluvám, obhajuje Babiš neúčast na jednání o důchodech

23. dubna 2024  14:49,  aktualizováno  14:58

Poslanec a šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X zveřejnil video, ve kterém...

Ferimu za mřížemi nebezpečí nehrozí, jako právník bude populární, míní bývalý vězeň

23. dubna 2024  14:58

V pondělí odvolací soud potvrdil tříletý trest pro Dominika Feriho. Exposlance uznal vinným v...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.