Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Reklamace za 39Kč

Koupil jsem si mé oblíbené Cimrmany, konkrétně Němého Bobše, na CD vloženém do novin. Bohužel CD bylo vadné a v polovině se zaseklo. Tou dobou už bylo na stáncích vyprodané, takže jsem naivně zvolil cestu reklamace. U levného zboží se reklamace zjevně nevyplácí, firmy sází na zákazníkovu lenost. Je to dobře? Pro zajímavost uvádím pár mailů (ve skutečnosti jich bylo ještě více, ale ty neuvedené nejsou důležité). 

(XYZ: externí firma vkládající CD do "Novin")

26.3.2008

From: Libor Novotný

To: XYZ 

Dobrý den,

Spolu s "Novinami" jsem si koupil i CD Němý Bobeš aneb Český Tarzan, bohužel od asi 29 minuty je CD poškozeno a nedá se dále přehrát. Prosím o pokyny, jak mám dále postupovat.

Děkuji

26.3.2008

From: XYZ

To: Libor Novotný

Dobrý den,

dne 26.3.2008  jsme od Vás obdrželi reklamaci na CD Němý Bobeš.Proto Vás žádáme, aby jste nám Vámi reklamované CD zaslal na níže uvedenou reklamační adresu.Pokud bude Vaše reklamace uznána rádi Vám zašleme nové CD.

 s pozdravem

CD zasláno 27.3.2008 jako normální dopis se známkou 10Kč.

O více než měsíc později:

5.5.2008

From: Libor Novotný

To: XYZ , CC šéfredaktorka "Novin"

Dobrý den,

Velmi "děkuji" za radu.

CD jsem podle návodu poslal s popisem reklamované vady a zpáteční adresou na přiloženém lístku i na obálce, dnes po více než měsíci mne nákup CD Němý Bobeš stál 39 Kč za CD, 10 Kč za známku, další drobné za obálku, toner, cestu ke schránce atd., přičemž nemám ani původních 29 dobrých minut vadného CD, ani vrácené CD s vadou či bez vady, dokonce nemám ani zprávu o případném zamítnutí reklamace (třeba z důvodu, že 29 minut je více než polovina, což by mně mohlo stačit, že ano).

Že jsem si nekoupil CD nové. Měl bych Němého Bobeše a ještě bych ušetřil. Na druhou stranu mám možná námět pro můj blog na iDnes.

S pozdravem

5.5.2008

From: šéfredaktorka "Novin"

To: Libor Novotný

Vážený pane Novotný,

moc mě mrzí, že jste se neobrátil rovnou alespoň v kopii na mě, pokud jste koupil CD kdekoliv na území středních Čech, předpokládám, že se jedná o obec ABC na DEF. Nevím, kdo a jak vyřizuje reklamace, neboť toto zařizuje oddělení marketinku. Ale zcela jistě bych Vám neporadila, abyste mi CD poslal. Asi bychom se domluvili na jiném řešení.

Momentálně jsem přeposlala Váš e-mail na oddělení marketinku a chci věřit, že se s Vámi spojí a reklamaci vyřídí bez dalších vícenákladů z Vaší kapsy.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za podle mého špatný postup při vyřizování Vaší reklamace.

Přátelsky

5.5.2008

From: Libor Novotný

To: šéfredaktorka "Novin"

Vážená paní šéfredaktorko,

Děkuji za odpověď na můj ironický mail, který jsem Vám v kopii zaslal jen pro informaci (hlavním adresátem je firma XYZ, reklamační oddělení) a Vaši reakci jsem ani nepředpokládal, protože je mně jasné, že přikládání CD máte zajištěno externí firmou, takže špatná práce této firmy neznamená špatnou práci Vašich "Novin".

Při reklamaci jsem postupoval podle pokynů na přebalu CD a podle výšeuvedené historie mailů. Bylo mně samozřejmě divné, že vyřízení reklamace CD v řádu desetikorun je podmíněno jeho zasláním, ale následné více než měsíční mlčení firmy mne přimělo k napsání mailu na adresu, kde mně tento postup doporučili.

Prosím, nevěnujte tomuto problému více pozornosti, než si zasluhuje. Není to problém "Novin", ale firmy XYZ. A myslím, že ani Vaše marketingové oddělení nemá nástroje k řešení této reklamace.

Ještě jednou děkuji  a přeji hezký den.

S pozdravem

5.5.2008

From: šéfredaktorka "Novin"

To: Libor Novotný

Milý pane Novotný,

podařilo se mi vypátrat, kudy putovala Vaše reklamace. Nebudeme čekat na to, až to externí firma vyřídí.

Ve středu odpoledne budu v DEF a v kabele budu mít s sebou CD Němého Bobeše pro Vás. Předpokládám, že občas jezdíte i do DEF, mohl byste si CD vyzvednout v redakci !Novin", případně pokud budete mít cestu ve středu odpoledne, ráda Vám CD předám osobně na Dni s "Novinami", který se koná na náměstí Míru od 15 hodin :-) a kam Vás srdečně zvu.

Kdybyste však nemohl do DEF přijet, dejte mi vědět, nechám Vám CD poslat poštou.

Díky za vstřícný e-mail.

Přátelsky

PS: věnuji každému problému, který má náš čtenář, přesně tolik pozornosti, kolik si zaslouží :-) A náš čtenář si pozornost zaslouží téměř vždycky :-)

5.5.2008

From: Libor Novotný

To: šéfredaktorka "Novin"

...... 

Děkuji za Vaše zapojení, jak jistě tušíte, nejde o těch 39 Kč, ale já jsem poměrně alergický kromě březového pylu  i na jednání typu: "Pošlete nám naše špatné CD a my se ozveme (nebo taky ne).", které předvedla firma XYZ.  Ale když mám takovouto možnost Cimrmany opět získat, nezříkám se jí a děkuji mnohokrát.

Hezký zbytek dne a snad na viděnou.

Zítra si jedu pro CD.

Jediný, kdo s reklamací evidentně neměl starosti, je XYZ.

V rámci objektivity přidáno 21:51 (mail došel 7 hodin po prvním uvěřejnění):

From: XYZ

To: Libor Novotný 

Dobrý den pane Novotný,

tímto se omlouváme za zpoždění Vaší reklamace.

Vaše reklamace byla uznána a proto Vám bude zasláno CD nové.

V následujícím  týdnu budou hromadně rozesílány všechny reklamace.

Předem se omlouváme za vaše prvotní zklamání.

S přátelským pozdravem

 

Autor: Libor O. Novotný | úterý 6.5.2008 14:20 | karma článku: 21,71 | přečteno: 2869x
  • Další články autora

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma: 13,24 | Přečteno: 229x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v Antverpách

Antverpy – skvostné město umění, diamantů a kulturního bohatství. Perla Vlámska, která se pyšní nejen bohatou historií, ale také uměleckým dědictvím a jedinečným průmyslem.

19.2.2024 v 15:00 | Karma: 14,11 | Přečteno: 226x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v belgickém Gentu

Gent, město historie, života a umění. Pokud hledáte autentický zážitek plný historie, kultury a života, Gent je tím pravým místem. Vítejte v jednom z nejkrásnějších měst Belgie – v úchvatném Gentu.

12.2.2024 v 15:00 | Karma: 13,21 | Přečteno: 273x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v Bruggách

Belgické Bruggy jsou skvostným příkladem evropského historického města, kde se setkává romantika minulosti s kouzlem současnosti.

29.1.2024 v 15:00 | Karma: 17,83 | Přečteno: 347x | Diskuse| Cestování

Libor O. Novotný

Víkend v Bruselu: Kouzlo Evropského města

Každý, kdo rád cestuje a nepohrdne klasickými eurovíkendy, by měl navštívit Brusel, fascinující a půvabné hlavní město Belgie. Brusel nás osloví svou jedinečnou kombinací historie, kultury, a moderní elegance.

8.1.2024 v 15:00 | Karma: 15,46 | Přečteno: 314x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.